Pomocník pro řešení problémů s Poski REAL

Informace o modulu akvizice

Akvizice je modul, který slouží pro správu studených kontaktů z různých zdrojů. Do modulu by se měli zapisovat veškeré kontakty (tipy, akvizice) a neúplné záznamy na ty nemovitosti, které nejsou zatím nabrané pod smlouvou Vaší realitní kanceláře, jsou například s monitoringu dat, zájemci o prodej nemovitosti apod. Očekává se v těchto případech další práce s náborem této akvizice. Je možné,  také zapisovat neúplné poptávky bez zatřídění, jsou tedy dva typy akvizic a to nabídky – poptávky.

  Modul akvizice funguje částečně na principu soutěžení uživatelů realitního softwaru mezi sebou. Zadanou  akvizici (nabídku, nebo poptávku) by si měl uživatel systému na sebe zablokovat, spojit se s kontaktem a provést nábor nabídky, respektive vyřídit poptávku pro další zapracování. Je to tedy jakýsi předvoj předtím, než dojde k finálnímu zalistování kontaktů do realitního softwaru. Ale pozor, zadaný kontakt na zájemce se propisuje také do adresáře (záložky zájemci) a pracuje pokud máte nastaveno přesně v souladu s GDPR.

Vzorový postup práce v modulu:

  1. V případě nabídky

    • Asistentka realitní kanceláře získá základní informace o potenciální realitní nabídce (například z telefonátu, nebo ze soukromé inzerce).

    • Zadá informace do realitního softwaru – modul akvizice

    • Jiný uživatel (makléř) si na sebe zablokuje tento kontakt na určitou dobu, spojí se se zájemcem a zjistí aktuální možnosti náboru.

    • Je-li kontakt pozitivní z blokování přesune akvizici do dalšího stupně – vytvoří si termín náboru nabídky.

    • Pokud je kontakt pozitivní zadá makléř z akvizice nabídku, pokud negativní přesune kontakt s poznámkou o výsledku jednání do archívu.

      1. Zájemce je v případě kladného vyřízení akvizice automaticky přesunutý v adresáři kontaktů do záložky klientů a pracuje se s ním v souladu s GDPR  pro klienty. Jeho stav je tedy klient.

      2. Zájemce je v případě záporného vyřízení makléřem nastaven, jak má být dále v systému evidován.

 

  1. V případě poptávky

    • Postup je podobný, asistentka zadá poptávku, která je velice obecná a není žádoucí ji zadávat do modulu poptávky, nezná všechny údaje o poptávce.

    • Uživatel (makléř) si na sebe poptávku zablokuje a zjistí více informací o poptávce.

    • Opět je možné kontakt akvizice přesunout z blokování do druhého stupně – náboru, pakliže je dohodnutý konkrétní termín.

    • Je-li kontakt pozitivní, uloží poptávku do modulu poptávky pro další práci a párování se systémem.