Admin kanceláře
Admin kanceláře
Pokud chceme, aby asistent kanceláře měl práva jako admin, ale pouze pro svou pobočku, nastavíme uživatelskou skupinu admin kanceláře a nastavíme správu pobočky, kterou chceme, aby spravovala.
Upozornění: Admin kanceláře nikdy nebude mít stejná práva jako admin. Pouze admin může například měnit práva uživatelských skupin, nastavovat GDPR a podobně.
Úprava admina kanceláře
Pokud chceme upravit práva pro admina kanceláře, provedeme tak přes Konfigurace -> Nastavení systému -> Nastavení práv. Můžeme tak například adminovi kanceláře zakázat archivovat pobočku a podobně. V tuto chvíli jsme pro Vás nastavili pro admina kanceláře stejná práva jako hlavnímu adminovi.
Následná autorizace exportů
Výchozí e-mail pro autorizaci exportů chodí vždy přímému nadřízenému, který je uveden v editaci uživatele. To znamená, že paní K…. přijde e-mail s žádostí o autorizaci exportů, pokud bude pan M….. chtít zadat nabídku.
Pokud chceme nastavit, komu má navíc chodit e-mail pro autorizaci exportu nabídky, můžeme tak provést v Konfigurace -> Nastavení systému -> Upozornění.
Zde zvolíme nastavit pro pobočku a vybereme si, kterou pobočku chceme spravovat.