Pomocník pro řešení problémů s Poski REAL

Smartemailing

  1. Jako první je nutné se zaregistrovat v nástroji Smart emailing ZDE. Poté Vám do e-mailové schránky dorazí aktivační e-mail, který je nutné potvrdit.

 

 

  1. Po úspěšné registraci se přihlašte zde a nastavte odesílatele rozesílky v menu pod MŮJ ÚČET  -> Nastavení rozesílky. Klikněte na + Přidat novou adresu odesílatele. Zvolte e-mail, který by měl být jako odesílatel a klikněte na Odeslat potvrzovací e-mail. Do e-mailové schránky právě řistám potvrzovací e-mail, ten potvrďte kliknutím na POTVRDIT EMAILOVOU ADRESU >>

 

 

 

 

  1. Nyní je potřeba synchronizovat Smartemailing a realitní systém pomocí API klíče, který naleznete v Smartemailingu. Přejděte vlevo  v menu do MŮJ ÚČET -> API klíče

 


 

  1. Nový API klíč vytvoříte pomocí pomocí tlačítka Vytvořit API klíč. Zadáte název API klíče a dáte uložit.



 

  1. Vytvoří se Vám unikátní API klíč, který vložíte do Poski REALu. API klíč si ihned zkopírujte. Z bezpečnostních důvodů Vám nebude tento klíč již nikdy zobrazen.

 

  1. Když máme API klíč, přejdeme do administrace Poski REALu.V menu se dostaneme na Nastavení -> Newsletter -> Přehled  -> Smartemailing  vytvoříme novou konfiguraci. Zvolíme daný subjekt, kterým může být samotný makléř nebo celá realitní pobočka.
    Do položky API key zkopírujeme vygenerovaný API klíč z Smartemailingu a do API username to, pod jakým jménem se do Smartemailingu přihlašujeme. 

 

  1. Níže naleznete seznam konfigurací. Kliknutím na tlačítko synchronizovat se dostanete do okna, kde vidíte počet kontaktů k dispozici v systému a počet kontaktů v Mailchimpu. Zavržené kontakty systém vyhodnotil například jako SPAM. 

 

  1. Jako první zvolte Zapnout kontakty, tak se vám převedou kontakty ze systému do databáze. Poté klikněte na Synchronizovat. Synchronizace může trvat i 15 minut. 

 

Při kliknutí na synchronizovat se načte počet kontaktů v systému a počet kontaktů ve službě. Po dalším kliknutí na synchronizovat se kontakty sesynchronizují.

Synchronizovat lze pouze kontakty, které jsou v jejich editaci označeny pro newslettery a 

mají platné GDPR.

V případě, že je položka synchronizace - mailchimp / smartemailing červená a nelze zapnout, znamená to, že klient se z odběru odhlásil a tooltip zobrazí i důvod.

 

9.  Po dokončení synchronizace přejděte zpět do Smartemailingu v menu do KONTAKTY A SEZNAMY -> Kontakty. Zde naleznete všechny synchronizované kontakty. A můžete začít s Vaší první kampaní.


 

V případě, že by byl celý proces pro vás složitý nebo potřebujete s něčím poradit, obraťte se naše marketingové oddělení.