Pomocník pro řešení problémů s Poski REAL

Mailchimp

 

Návod - napojení Mailchimp

1. Jako první je nutné se zaregistrovat v nástroji Mailchimp ZDE. Poté Vám do e-mailové schránky dorazí aktivační e-mail, který je nutné potvrdit.

 

 

2. Na e-mail Vám přijde potvrzení kde stisknete Activate Account a potvrdíme I'm not a robot

 






 

 

3. Vyberu si účet, který mi vyhovuje



 

 

Ještě, než odešlete první newsletter, doporučujeme nastavit vše potřebné, celým procesem Vás Mailchimp provede. 

 

4. Vyplníme osobní údaje 

 




 



 

5. Nyní je potřeba synchronizovat Mailchimp a realitní systém pomocí API klíče, který naleznete v Mailchimpu. Přejděte vlevo dole kliknutím na písmeno “K” (v našem případě) do svého profilu, klikněte na Account & billing, Extras, API keys 



 

 

6. Dále je potřeba vytvořit nový API klíč pomocí tlačítka Create A Key.



 



 

 

7. Vytvoří se Vám unikátní API klíč, který vložíte do Poski REALu. Label si lze upravit podle potřeby, my jsme si přejmenovali databázi na klienti.





 

Pokud jste si vybrali v předcházejících krocích verzi Free, je potřeba nastavit ještě List Audience, který najdeme v levém panelu pod záložkou Audiences, a následně Segments.

 

Následně ve středu obrazovky vyberte Settings a potom hned první možnost Audience name and defaults.

 

Poté změňte Audience name na "Poski REAL" a úplně dole potvrďte změny a uložte.

 

Je to z důvodu toho, že verze Free podporuje jen jeden List/Audience




 

0_image.png






 

8. Když máme API klíč, přejdeme do administrace Poski REALu. V menu se dostaneme na Nastavení, Newsletter, Přehled, Mailchimp a vytvoříme novou konfiguraci. Zvolíme daný subjekt, kterým může být samotný makléř nebo celá realitní pobočka.

 

9. Do položky API key zkopírujeme vygenerovaný API klíč z Mailchimpu. Doporučujeme nastavit výchozí předmět a informaci, odkud jste kontakt získali. Potvrdíme tlačítkem přidat.



 


 

 

10. Níže naleznete seznam konfigurací. Kliknutím na tlačítko synchronizovat se dostanete do okna, kde vidíte počet kontaktů k dispozici v systému a počet kontaktů v Mailchimpu. Zavržené kontakty systém vyhodnotil například jako SPAM. Jako první zvolte Zapnout kontakty, tak se vám převedou kontakty ze systému do databáze. Poté klikněte na Synchronizovat. Synchronizace může trvat i 15 minut.

 

Při kliknutí na synchronizovat se načte počet kontaktů v systému a počet kontaktů ve službě. Po dalším kliknutí na synchronizovat se kontakty se synchronizují.

Synchronizovat lze pouze kontakty, které jsou v jejich editaci označeny pro newslettery a mají platné GDPR.



 

V případě, že je položka synchronizace - mailchimp / smartemailing červená a nelze zapnout, znamená to, že klient se z odběru odhlásil a tooltip zobrazí i důvod.

Po dokončení synchronizace přejděte zpět do Mailchimpu do položky Audience. Zde naleznete všechny synchronizované kontakty. A můžete začít s Vaší první kampaní.



 

 

V případě, že by byl celý proces pro vás složitý nebo potřebujete s něčím poradit, neváhejte se na nás obrátit na podpora@poski.com nebo v systému Podpory.