Pomocník pro řešení problémů s Poski REAL

Přehled kontaktů v adresáři

Modul adresář slouží k evidenci všech kontaktů na klienty a zájemce Vaší realitní kanceláře. Do tohoto modulu se zapisují všechny kontakty z různých zdrojů, poptávající, prohlížející, které se zapíšou do realitního softwaru v ostatních modulech. Doporučujeme pečlivé zapisování z důvodů navazující práce (newslettery, automatické přání aj.) která je pro realitní kanceláře klíčová i kvůli GDPR ochraně osobních údajů.

Přehled kontaktů je řešený stejným způsobem, jako jsou všechny hlavní moduly, ovládání je tak velice podobné. Svým rozvržením funkcí se podobá rozhraní Google.

Také v tomto přehledu funguje systém nadřízenosti dané uživatelské větve. Kontakty jsou viditelné v rámci své hierarchie od administrátora, po makléře. Jednoduše tedy administrátor vidí všechny kontakty (včetně údajů na ně), makléř jen svojí osobou zadané, nebo kontakty podřízených uživatelů, pokud ve své větvi nějaké má zařazené.

 

TIP: Nevyhovuje Vám systém nadřazenosti a požadujete si sami ovlivnit viditelnost kontaktů pro úrovně přístupů? Není to problém. Uživatelské nastavení provedete v modulu nastavení. Nastavení – Nastavení systému – Adresář

 

Rozdělení obrazovky přehledu je na několik hlavních zón.

 

  • Zóna ovládání, ve které je možné nastavit, či zvolit:

    • Akci daného záznamu - řádku výpisu kontaktu, přes ikony náhledu, editace, archivace a akce.

    • Nápovědu modulu a přidání nového klienta

    • Zóna nastavení výpisu -  řazení záznamů, export do excelu, filtraci, nastavení.

 

C:\Users\dell\OneDrive\Poski.com\POSKI REAL\Manuál + nápovědy\Nápovědy Poski REAL\Obrázky k nápovědám\Ikony ovlávání přehledu.png

 

  • Zónu rozdělení záznamů na klienty (má smlouvu, nabídku, rezervaci), zájemce (většinou nová akvizici, poptávka v jednání) a archivní kontakty. Rozdělení funguje jako jednoduchý záložkový přepínač dle stavu kontaktu tak, aby zejména administrátoři měli přehled o všech kontaktech. Kontakty se dále rozřadí na:

    • Všechnyvýpis všech kontaktů zadaných do softwaru

    • Moje výpis kontaktů daného uživatele, který je přihlášen

    • Podřízení výpis kontaktů podřízených uživatelů uživatele, který je přihlášen

    • Spolupracovaní výpis kontaktů makléřů ve spolupráci

 

  • Zónu výpisu kontaktůvýpis jednotlivých kontaktů, zadaných do softwaru v řádcích.

  • Zónu podrobných informací o kontaktu

    • Podrobnosti o kontaktu, kde se zobrazují informace jako počet zakázek, počet záznamů, rezervací, datum zadání apod.

    • Časovou osu, která eviduje průběh akcí daného kontaktu

Velikou pozornost věnujte vždy v systému u jednotlivých modulů této nastavovací ikoně. C:\Users\dell\OneDrive\Poski.com\POSKI REAL\Manuál + nápovědy\Nápovědy Poski REAL\Obrázky k nápovědám\Ikona nastavení.png přes kterou je u uživatelů možné:

 a) V zóně ovládání

      • Zobrazit/ skrýt podrobné informace o kontaktu a tím rozšířit výpis záznamů

      • Rozkliknout se do úrovně nastavení práv pro modul (platí pro vyšší práva, zejména administrativní) kde je možné provést další donastavení funkcí modulu

 b) V zóně výpisu uživatelů – nastavit parametry zobrazení sloupců a informací ke klientům (například jméno, vlastnosti apod).

Po kliknutí na jméno klienta nebo zájemce se zobrazí náhled všech zadaných informací o kontaktu, včetně základních statistických údajů.

Přes ikonu akce (tři tečky, poslední záznam v řádku) můžete přes další akce ovládat nastavení konkrétního kontaktu (editace, vložení poptávky, nový záznam, odeslání emailu apod).

Hromadná akce – pakliže dojde k vybrání více kontaktů přes první butonek v řádku (čtvereček u daného klienta) je možné provádět hromadné akce. Nejčastější hromadná akce je odeslání emailu vybraným klientům. Z důvodů zamezení spamu lze vybrat pouze 5 kontaktů. Možné jsou ale i jiné hromadné akce.