Pomocník pro řešení problémů s Poski REAL

Aktivity

Záznamy (nápověda v POP UP okně) z nabídky.

  Zadání záznamu je akce základního, nebo pokročilého plánování v realitním softwaru. Lze možné zadávat následující typy záznamů:

  • Jednoduchý nenaplánovaný záznam – je pouze evidenční záznam sloužící pro přehlednost co se s nabídkou v průběhu aktivní evidence (po čas inzerce) dělo. Například evidence telefonátů, jednání s klientem, pře exportování nabídky apod.
  • Jednoduchý naplánovaný záznam – je záznam naplánovaný zadavatelem na jiného pracovníka v systému. Například informace o tom, že má pracovník jít na prohlídku s klientem. Záznam je možné plánovat na přesné časové období (datum).
  • Složitý typ záznamu -  složitější záznam, který kromě naplánování úkolu na jiného pracovníka s možností plánu činnosti na konkrétní časové období umí, možností upozornění v den plánu a také SMS komunikační zprávy.

Zadání záznamu je rozdělené do přehledných záložek. Vždy je nutné pracovat tak, že se kompletně vyplní záložka v levo a pak je možné pokračovat na další záložku. Záložky dynamicky reagují na vybrané informace (například na vybrané klienty). Uložení je nutné provádět až po vyplnění všech záložek klikem na tlačítko uložit. Význam jednotlivých záložek:

  • Informace o záznamu – základní záložka, která se vyplňuje v případě zadání jakékoli informace s možností naplánování konkrétního datumu a konkrétního pracovníka, který má úkol splnit. Význam jednotlivých polí:

    • Název – nutné vybrat typ názvu, nebo samostatný název záznamu. Název události se bude zobrazovat v kalendáři, v přehledu záznamů, případně v emailu upozornění.
    • Zadavatel – uživatel zadávající záznam.
    • Pracovník – uživatel, který má vyplnit zadaný záznam (úkol). Pokud zadáte jiného vlastníka události, tak událost neuvidíte ve svém kalendáři.
    • Zobrazovat v kalendáři – vybere se konkrétní datum, kdy se má zadaná událost vykonat
    • Stav – práce s několika stavy události:
      • Zadáno - nová událost, kterou je potřeba vyřešit do konce její platnosti. V kalendáři se zobrazuje Událost zadaná
      • Probíhající - označení události, o které uživatel ví a bude na ní pracovat. V kalendáři se zobrazuje Událost přijatá
      • Zpracováno - označení události, která je dokončená. V kalendáři se zobrazuje 
    • Poznámka - zde je možné zapsat bližší informace k záznamu, zejména bližší specifikaci úkolu.
    • Majitel – je možné vybrat majitele nemovitosti, ke které se záznam zadává. V případě že je klient vybrán se záznam zapisuje také do časové osy daného klienta.
    • Klient – nejčastěji poptávající, nebo jiná osoba související se záznamem mimo firmu, na které je možné následně plánovat upozornění
    • Veřejný záznam - záznam uvidí i uživatele mimo Vaši vlastní hierarchii (tj. záznam se stane veřejný).
  • Upozornění – slouží k nastavení upozornění o záznamu v daný moment po uložení informace. Je možné odeslat email, nebo SMS zprávu následujícím účastníkům záznamu (jednotlivě, či najednou).  Význam jednotlivých polí:

    • Typ -  pole ve kterém lze vybrat více příjemců informačního upozornění s různou možností doručení zprávy. Je možné odeslat záznam:

      • Klientovi (poptávajícímu) – tedy osobě, která například půjde na prohlídku nemovitosti. Je možné poslat ucelenou informaci formou Emailu (v případě aktivace i SMS) s termínem prohlídky, či jiným záznamem.
      • Pracovníkovi – makléři, který je vlastníkem zakázky.
      • Majiteli nemovitosti (prodávajícímu) -  například s informací o termínu prohlídky, nebo jiný druh zprávy.
  • Připomínky -  je obdoba upozornění s tím rozdílem, že je možné na stejné účastníky odeslat upozornění například v den prohlídky, či jiné akce, která má být vykonána.
  • Soubory – záznam umožňuje přiložení souboru, například fotografii, či pdf karty.